Spitalul Orasenesc Valenii de Munte

Spitalul Orasenesc Valenii de Munte

May 01,2024

 

 

 

    Facebook Spital  

Politica privind 
Confidentialitatea Datelor


_____________________________
   
 

 

 

Pentru a vizualiza ultimele anunturi, apasa aici... sau in meniul principal.    

 

 

 

SPITALUL ORASENESC VALENII DE MUNTE

Strada Nicolae Iorga ,Nr.10,

Localitate Valenii de Munte,Cod postal 106400

Judetul Prahova

CUI 2844200

Telefon :0244/282525 ; Fax :0244/282525 int.14

E-mail : spitalvaleni@yahoo.com

Web : http://www.spitalulvaleni.ro

 

ANUNT

  1. I.                   Spitalul Orasenesc Valenii de Munte organizeaza în data de 17.02.2015 ora 10,00

CONCURS

pentru ocuparea urmatoarelor posturi:

  • 1post de ingrijitor curatenie vacant  in cadrul Ambulatoriului integrat al spitalului.

            Concursul se va desfasura la sediul din str. Nicolae Iorga, nr. 10, localitatea Valenii de Munte, judetul Prahova în conformitate cu Hotararea nr.497/26.05.2010 privind aprobarea Regulamentului  de organizare si desfasurare a concursurilor/examenelor pentru ocuparea posturilor vacante si temporar vacante, precum si stabilirea criteriilor de evaluare a performantelor profesionale individuale la promovare prin examen a personalului contractual din sistemul sanitar.

  1. II.                La concurs se pot înscrie candidatii care îndeplinesc urmatoarele criterii:

-          Scoala Generala

III. Dosarul de înscriere trebuie sa contina urmatoarele documente:

(1) a) copia actului de identitate;

b) formular de inscriere-tip (aici);

c) curriculum vitae,

d) copia diplomelor de studii si ale altor acte care sa ateste efectuarea unor specializari;

e) copie a actelor (certificate de casatorie, etc) prin care si-a schimbat numele, dupa caz;

f) copia carnetului de munca sau adeverinta care sa ateste vechimea in munca si in specialitate;

g) cazier judiciar,

h) adeverinta medicala eliberata care sa ateste starea de sanatate;

i) dovada achitarii taxei de inscriere la concurs;

j) copia fisei de evaluare a performantelor individuale profesionale sau recomandare de la ultimul loc de munca;

 (2) Copiile de pe actele prevezute la alin.(1) se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitatea cu originalul sau in copii legalizate.

DOSARELE DE CONCURS SE DEPUN LA BIROUL RUNOS PANA LA DATA DE : 11.02.2015;

IV. Desfasurarea concursului

 Probele de evaluare se desfasoara la sediul Spitalului Orasenesc Valenii de Munte dupa cum urmeaza:

a)      Proba scrisa

  • cartii de identitate; 
  • Durata probei scrise se stabileste in functie de complexitatea subiectelor dar nu poate depasi 3 ore;
  • La ora stabilita pentru ince
  • Subiectele testului grila sau probei scrise se stabilesc pe baza bibliografiei de concurs , in concordanta cu nivelul si specificul postului in ziua desfasurarii concursului  se semneaza de toti membrii comisiei de concurs si se inchid in plicuri sigilate purtand stampila institutiei;
  • Cu 30 de minute inainte de inceperea probei scrise se face apelul nominal al candidatilor si verificarea identitatii lor pe baza 
  • perea probei scrise comisia prezinta candidatilor seturile de subiecte si invita un candidat sa extraga un plic;
  • Dupa inceperea comunicarii subiectelor este interzis accesul candidatilor intarziati si a secretariatului comisiei precum si detinerea de lucrari necesare in rezolvarea subiectelor comisia mentionand „frauda” pe lucrare si  in procesul-verbal dupa eliminarea candidatului
  • Fiecare fila va fi stampilata in stanga sus iar pe prima pagina in dreapta sus se va scrie numele si prenumele candidatului si va fi lipita astfel incat datele sa nu poata fi identificate si se va aplica stampila institutiei;
  • Pentru rezolvarea testului-grila candidatii folosesc numai pasta de culoare albastra. Orice alta culoare decat cea albastra este interzisa, fiind considerate semn distinctiv.
    • Candidatul are obligatia de a preda comisiei de concurs lucrarea scrisa la expirarea timpului alocat probei scrise, semnand borderoul special intocmit in acest sens.
    • Lucrarile scrise se corecteaza sigilate;
    • Notarea testului-grila se face cu respectarea baremului de corectare elaborat de membrii comisiei de concurs si aprobat de presedintele acesteia. Punctajul maxim este de 10 puncte , corespunzator notei 10 si reprezinta media aritmetica a notelor acordate de fiecare membru al comisiei de concurs . In situatia in care exista diferente mai mari de un punct intre punctajele acordate de membrii comisiei de concurs, presedintele reverifica si stabileste punctajul definitiv in termen de 24 de ore de la sustinerea probei;
    • Nota minima de promovare a  probei scrise este si obligatorie pentru sustinerea interviului.   7,00

b) Interviul

Comisia de concurs stabileste planul de interviu in care vor fi testate cunostintele teoretice si practice, abilitatile si aptitudinile candidatilor pe baza urmatoarelor criterii de evaluare performantelor profesionale individuale in raport cu cerintele postului:

a) pregatirea profesionala,

b) pregatirea teoretica pe baza bibliografiei stabilite,

c) aptitudini de comunicare/reprezentare,

d) abilitati impuse de exercitarea functiei,

e) motivatia candidatului,

  • Fiecare membru al comisiei de concurs poate adresa intrebari

candidatului. Nu se pot adresa intrebari referitoare la opiniile politice ale candidatului, activitatea sindicala, religie, etnie, sex, stare materiala si origine sociala.

  • Nota minima de promovare a  interviului este    7,00 ;

Relatii suplimentare, bibliografia si alte mentiuni referitoare la organizarea concursului vor fi puse la dispozitie la sediul unitătii sau la telefon nr.0244/283629, int 29, cât si pe site-ul www.spitalulvaleni.ro.

 

ANEXAM FISA POSTULUI

 

MANAGER,

ING.NICOLAE MARIAN GEORGE

 

SPITALUL ORASENESC VALENII DE MUNTE

 

      Aprobat  Manager

                                                                                                        ING.NICOLAE MARIAN GEORGE         

FISA POSTULUI

NUMELE__________________________PRENUMELE_______________________

DENUMIREA POSTULUI:ingrijitoare de curatenie

NIVELUL POSTULUI:de executie

Relatii

A) Ierarhice                             - subordonata asistentei coordonatoare;

B) Functionale                         - cu cabinetele din cadrul ambulatoriului;

C) De colaborare                     - cu asistentele medicale de cabinete, cu personalul auxiliar

1) Pregatirea profesionala impusa ocupantului postului:

            1.1.Pregatirea de baza – scoala generala

            1.2.Pregatirea de specialitate-prin programul de pregatire a ingrijitorilor de curatenie

2) Experienta necesara:

            2.1.Vechime in munca: 6 luni

            2.2.Perioada necesara initierii in vederea executarii operatiunilor specifice postului:1luna

3) Dificultatea operatiunilor specifice postului

            3.1.Complexitatea postului in sensul diversitatii operatiunilor de efectuat

                        -competente generale:comunicarea eficienta cu pacientii

                        -competente specifice:efectuarea de servicii de curatenie in saloane, toalete si bai

            3.2.Gradul de autonomie in actiune:

                        -autonomie in efectuarea competentelor specifice postului

            3.3.Efort intelectual:

                        -in conformitate cu complexitatea postului

            3.4.Necesitatea unor aptitudini deosebite:

                        - manualitate, munca in echipa, comunicare

            3.5.Tehnologii specifice care trebuie cunoscute:

                        -tehnici de curatenie si dezinfectie

4) Responsabilitatea implicata de post:

            4.1.Responsabilitate privind efectuarea curateniei si dezinfectiei

            4.2.Responsabilitate in respectarea normelor de igiena in vigoare

            4.3.Responsabilitate in respectarea NPM si NPSI

            4.4.Responsabilitate in planificarea si realizarea activitatii proprii

            4.5.Pastrarea confidentialitatii

5) Sfera de relatii

            5.1 Gradul de solicitare din partea structurilor interne ale institutiei publice    -mediu

            5.2.Gradul de solicitare din partea structurilor externe ale institutiei publice   -nu

            5.3.Gradul de solicitare din partea cetatenilor si/sau subiectilor serviciilor oferite de institutia publica-mediu.

ATRIBUTII:

  1. Planifica activitatea proprie identificand eficient ordinea stabilita prin norme interne si conform indicatiilor primite in vederea optimizarii timpului de indeplinire a acesteia;
  2. Stabileste corect necesarul de materiale pentru a asigura o activitate fluenta;
  3. Activitatile si resursele sunt planificate prin verificarea tuturor elementelor pentru incadrarea in termenele finale;
  4. Efectueaza curatenia in spatiile  repartizate (bai, coridoare, cabinete de consultatii, oficii, scari, etc.) prin aplicarea procedurilor de lucru si respectarea protocoalelor de curatenie;
  5. Curata si dezinfecteaza zilnic ori de cate ori este nevoie baile,WC-urile cu materiale si ustensile folosite numai in aceste locuri;
  6. Respecta si aplica normele prevazute in Ordinul MSF nr 261/06.02.2007 privind asigurarea curateniei, dezinfectiei si pastrarea obiectelor si materialelor sanitare;
  7. Raspunde de utilizarea si pastrarea in bune conditii a ustensilelor de curatenie (carucior,perii,lavete,etc.) ce le are personal in grija,precum si a celor care se folosesc in comun si le depoziteaza in conditii de siguranta;
  8. Curata si dezinfecteaza scuipatorile, tavitele renale conform indicatiilor primite, precum si echipamentele cu folosinta multipla;
  9. Urmareste realizarea igienizarii generale si a curateniei in spatiile de lucru, folosind ustensile potrivite si substante adecvate locului de dezinfectat si scopului urmarit;
  10. Respecta circuitele functionale in cadrul ambualtoriului de specialitate (personal sanitar /pacienti /materiale sanitare / deseuri);
  11. Respecta confidentialitatea tuturor datelor si informatiilor privitoare la asigurati, precum si intimitatea si demnitatea acestora;
  12. Respecta programul de lucru si programarea concediului de odihna;
  13. Se prezinta la serviciu cu deplina capacitate de munca pentru a efectua servicii la parametrii de calitate impusi de sectie;
  14. La inceputul si sfarsitul programului de lucru semneaza condica de prezenta;
  15. Respecta ordinea si disciplina la locul de munca, foloseste integral si cu maxima eficienta timpul de munca;
  16. Respecta regulamentul intern al spitalului;
  17. Cerintele ce depasesc aria de competenta proprie sunt raportate sefului ierarhic superior;
  18. Situatiile neplacute sunt tratate cu calm,pe prim plan fiind grija fata de pacient;
  19. Respecta si aplica normele prevazute in Ordinul MS nr 994/ oct.2004  si Ghidul practic de management al expunerii accidentale la produse biologice privind prevenirea si combaterea infectiilor nozocomiale;
  20. Transporta gunoiul si reziduurile alimentare la tancul de gunoi, in conditii corespunzatoare, raspunde de depunerea lor corecta in recipiente, curata si dezinfecteaza vasele in care se pastreaza sau se transporta gunoiul;
  21. Respecta permanent regulile de igiena personala;
  22. Aplica Normele de Protectia Muncii si Normele de Protectie privind Stingerea Incendiilor:
  • Aparatele electrice sunt bine izolate si nu se folosesc cu mainile umede
  • Operatiile de curatire se executa cu cea mai mare atentie,pentru a evita accidentele
  • Solutiile de curatire se manevreaza  cu mainile protejate
  • Aparatele electrice se deconecteaza de la curent la sfarsitul programului de lucru
  • Defectiunile ivite la echipamente,instalatii electrice se anunta cu promptitudine la asistenta sefa
  1. Poarta echipamentul de protectie prevazut de regulamentul de ordine interioara, care va fi schimbat ori de cate ori este nevoie, pentru pastrarea igienei si a aspectului estetic personal;
  2. Declara imediat asistentei sefe orice imbolnavire acuta pe care o prezinta precum si bolile transmisibile aparute la membrii familiei sale;
  3. Comunicarea interactiva la locul de munca:
  • Mentine permanent dialogul cu personalul din cadrul unitatii sanitare pentru rezolvarea problemelor conexe actului medical (repararea instalatiilor sanitare,de apa si curent,aprovizionarea cu materiale si consumabile diverse)
  • Participa la discutii pe teme profesionale
  • Comunicarea se realizeaza intr-o maniera politicoasa,directa, cu evitarea conflictelor
  1. Dezvoltarea profesionala in corelatie cu exigentele postului:                                                                                                        
  • cursuri de pregatire/perfectionare                                                                                  
  1. Respecta indeplinirea conditiilor de igiena individuala efectuand controlul periodic al starii de sanatate pentru prevenirea bolilor transmisibile si inlaturarea pericolului declansarii unor epidemii (viroze respiratorii,infectii cutanate,diaree,tuberculoza,etc.);
  2. Raspunde oricaror alte sarcini la solicitarea sefului ierarhic, in limitele competentelor specifice postului;

Atributii pe linie de managementul calitatii

  1.  Respecta procedurile obligatorii ale Sistemului de Management al Calitatii;
  2.  Respecta procedurile operationale ale SMC;
  3.  Respecta procedurile caracteristice ale SMC conform fiselor de proces documentate pentru fiecare directie/ serviciu / birou / compartiment in parte;
  4.  Furnizeaza la timp toate documentele si informatiile necesare in vederea desfasurarii in conditii optime ale auditurilor interne si / sau externe pe linie de asigurarea calitatii;

Atributii, sarcini, responsabilitati pe linie de securitate si sanatate in munca :          

  1. sa utilizeze corect echipamentele de munca din dotare;
  2. să utilizeze corect echipamentul individual de protecţie acordat şi, după utilizare, să îl înapoieze sau să îl pună la locul destinat pentru păstrare;
  3. să nu procedeze la scoaterea din funcţiune, modificarea, schimbarea sau înlăturarea arbitrară a dispozitivelor de securitate proprii, în special ale maşinilor, aparaturii, uneltelor, instalaţiilor tehnice şi clădirilor, şi să utilizeze corect aceste dispozitive;
  4. să comunice imediat angajatorului şi /sau lucrătorilor desemnaţi orice situaţie de muncă despre care au motive întemeiate să o considere un pericol pentru securitate şi sănătate, precum şi orice deficienţă a sistemelor de protecţie;
  5. să aducă la cunoştinţă conducătorului locului de muncă şi/sau angajatorului accidentele suferite de propria persoană;
  6. să coopereze cu angajatorul şi /sau cu lucrătorii desemnaţi, atât timp cât este necesar, pentru a face posibilă realizarea oricăror măsuri sau cerinţe dispuse de către inspectorii de muncă şi inspectorii sanitari  pentru protecţia sănătăţii şi securităţii lucrătorilor;
  7. să coopereze, atât timp cât este necesar, cu angajatorul şi/sau lucrătorii desemnaţi, pentru a permite angajatorului să se asigure că mediul de muncă şi condiţiile de lucru sunt sigure şi fără riscuri pentru securitate şi sănătate, în domeniul său de activitate;
  8. să îşi însuşească şi să respecte prevederile legislaţiei din domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă şi măsurile de aplicare a acestora;
  9. să  dea relaţiile solicitate de către inspectorii de muncă şi inspectorii sanitari.
  10. sa isi desfasoare activitatea, in conformitate cu pregatirea si instruirea sa, precum si cu instructiunile primite din partea angajatorului, astfel incat sa nu expuna la pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala atat propria persoana, cat si alte persoane care pot fi afectate de actiunile sau omisiunile sale in timpul procesului de munca;
  11. sa se supuna examenelor medicale la angajare, periodice si la schimbarea locului de munca; 

Responsabilităţi în domeniul gestionării deşeurilor rezultate din activităţile medicale

1. aplică procedurile stipulate de codul de procedură;

2. asigură transportul deşeurilor pe circuitul stabilit de codul de procedură;

3. aplică metodologia de investigaţie-sondaj pentru determinarea cantităţilor produse pe tipuri de deşeuri, în vederea completării bazei naţionale de date şi a evidenţei gestiunii deşeurilor.

            

              DIRECTOR MEDICAL,

         DR. TACHE CRISTIANA RODICA


Tematica concurs 

Calendar concurs

 

                Alte Informatii :

         
_________________________________

Lista Furnizorilor de Ingrijiri la Domiciliu
_________________________________

Lista Furnizorilor de Asistenta Medicala Primara
_________________________________


 Primaria Valenii de Munte
__________________________

 Casa Nationala de 

 Asigurari de Sanatate

__________________________

 Casa de Asigurari de 

 Sanatate Prahova

__________________________

 Directia de Sanatate 

 Publica Prahova

__________________________

 Colegiul Medicilor din Romania

__________________________

 Scoala Nationala de Sanatate

 Publica si Managenent Sanitar

__________________________

 Ministerul Sanatatii

__________________________

 Centrul National de 

perfectionare in Domeniul  Sanitar

__________________________

 Sistemul de plata pe caz  rezolvat(DRG)

__________________________

 Portal dedicat Managerilor din  Sistemul Medical

__________________________

 Site dedicat informarii medicilor

__________________________

 Ordinul Asistentilor

__________________________

 Catalog Medicamente

 __________________________

 Uniunea Europeana

__________________________

 Parlamentul Romaniei Senat

__________________________

 Parlamentul Romaniei Camera  Deputatilor

__________________________

 Guvernul Romaniei

__________________________

 Presedentia

 

 

Prima Pagina | Despre Noi | Info. de interes public | Contact | Integritate institutionala
Powered by: